The story originally headlined "Gateway ex-CEOs settle fraud charges," posted Monday, incorrectly stated the title of one of the former Gateway executives who have settled fraud charges. One official was CEO and the other official was CFO. The headline and first sentence have been changed to correct the mistake. The headline now reads: Former Gateway executives settle fraud charges. The first sentence now reads:

Two former executives of PC manufacturer Gateway will pay penalties totaling £240,000, after coming to a settlement with the US financial regulator over fraud charges around accounting irregularities at the company over a decade ago.