The story, "Chinese firm launches Android voice assistant for Mandarin speakers," which posted to the newswire Thursday, was missing a byline and was incorrectly sourced. The story was written by Michael Kan, of the IDG News Service Beijing bureau. The byline and source have been corrected in the story on the wire.